مقدمه تمام توضیحات درباره ی تیم پرشین لینگو و هدف ما

مقدمه تمام توضیحات درباره ی تیم پرشین لینگو و هدف ما

ما کی هستیم ؟

Who_We_Are

 

تیم ما یعنی پرشین لینگو کار اصلیش اینه که فارسی ساز گیم های شاهکار که بهشون بی توجهی شده و برای آنها فارسی ساز ساخته نشده رو دوباره زنده کنه و برایشان فارسی ساز بسازد.

چه کسی اینکار رو انجام میده؟

 

کسی که وظیفه قابل فارسی سازی کردن گیم هارو بر عهده داره بنده هستم . علی یوسفی من یک گیمر قدیمی ام که خودم واقعا خیلی وقت ها حسرتشو میخوردم که چرا واقعا برای بعضی بازی های شاهکار فارسی ساز نمیاد و اونها رها شدن و فقط به گیم های جدید پرداخته میشه؟ . بنده سه ساله برنامه نویسی زبان پایتون کار میکنم . و حدود چهار سال است که بنده فاندر گیم سرور الون سیتی ام تی ای هستم (جی تی ای رول پلی ) . و دوسال اختصاصی بر روی مهارت برنامه نویسی و قابل فارسی سازی کردن گیم ها و بخش فنی کار میکنم و تلاش من اینه که گیمر ها از بازی های شاهکار با زیرنویس فارسی لذت ببرند و چندین فارسی ساز بازی های شاهکاری هم که منتشر میشه به صورت رایگان است و با هزینه شخصی بنده ترجمه و منتشر میشود و در این راه دوستانی به بنده کمک می کنند که از آنها هم باید قدر دانی کرد . و در اخر هدف ما لذت بردن گیمر های ایرانی عزیز است.

 

چه گیم هایی رو فارسی سازی میکنید؟ و چطور گیم مورد نظر رو انتخاب میکنید؟

 

 

همونطور که در متن بالا توضیح دادم هدف ما اینه که گیم هایی که خیلی داستان قشنگی دارند و از نظر خود ما گیمر ها شاهکار به حساب می ایند رو فارسی سازی میکنیم و برای انها فارسی ساز میسازیم . حالا بحثی که پیش می اید اینه که این گیم ها چگونه انتخاب میشوند؟ . گیم ها با نظر سنجی شما عزیزان در کانال تلگرام   پرشین لینگو

گذاشته میشود و با رای شما عزیزان تصمیم به فارسی سازی گیم مورد نظر گرفته میشود پس حتما در کانال تلگرام ما عضو شوید و اخبار را دنبال کنید .

 

 

حرف اخر …

و در اخر میزان فعالیت تیم ما همش به حمایت و همراهی شما عزیزان بستگی دارد پس حتما مارو دنبال کنید در شبکه های اجتماعی و از اخبار منتشر شده جا نمونید .