فارسی ساز ها برای چه پلتفرم هایی عرضه میشوند؟

فارسی ساز ها برای چه پلتفرم هایی عرضه میشوند؟

pc یا ps4 کدوم؟

 

شاید برای شما هم سوال پیش امده که پرشین لینگو که فارسی ساز های گیم های خفن میسازه برای چه پلتفرم هایی منتشر میکنه . خب تا اخر این مقاله به جواب خود میرسید .

ازونجایی که فعلا تیم ما تازه وارد این عرصه شده و تعداد بخش برنامه نویسان فنی ما محدود است فعلا فقط فارسی ساز ها برای پلتفرم pc منتشر میشود .

ولی در اینده ای نه چندان دور فارسی ساز هایی که برای پلتفرم های Pc منتشر شدن برای ps4 هم پورت میشوند و روی نسخه هک مخصوص ps4 قابل بازی کرد هستند .

 

چرا هیچ سایتی برای ps5 یا xbox s or x  فارسی ساز منتشر نمی کند؟

 

 

جواب خیلی ساده است . چون نه ps5 نه xbox های سری اس و ایکس کپی خور نشدن و کرک نشدن و بخاطر همین در دیتا های بازی ها نمیتوان دست برد و آنها را دستکاری کرد . پس به این خاطر کسی نمی تواند فارسی ساز هایی برای ایکس باکس سری های جدید و ps5 بسازد .

 

ایا در اینده کپی خور میشوند؟

این سوالی است که نه ما و نه هیچ کس دیگر نمیتواند جواب قطعی بدهد ولی طبق تجربه احتمالا تا چند ساله دیگه هکر موفق شوند این کنسول هارو کپی خور کنند و سیستم امنیتی آن هارا هک کنند و آن موقع دیگر فارسی ساز ها برای ایکس باکس و ps5 هم منتشر میشود . الان تنها کاری که گیمر های کنسول پلیر میتوانند کنند صبر است.

 

در اخر …

 

در اخر ماهم امیدواریم که به زودی کنسول های نسل جدید کپی خور شوند و ماهم بتوانیم خدمتی به کنسول پلیر های عزیز کنیم و انها هم لذت فارسی بازی کردن گیم هارو از دست ندهد و بتوانند استفاده کنند.