فارسی ساز مافیا ۲ هر دو نسخه ریمستر و اورجینال

فارسی ساز مافیا ۲ هر دو نسخه ریمستر و اورجینال

روند فارسی سازی مافیا 2

ine

 

بازی مافیا 2 هم نسخه ریمستر هم نسخه کلاسیک (اورجینال) بخش سابتایتل و زیرنویس بازی پیچیده ای دارد و ازینجا که بازی ، بازی تقریبا قدیمی است از إلمان ها و روش های قدیمی استفاده شده هست و ازونجایی که زبان انگلیسی زبان، خیلی ساده ای از نظر حالت کلمات هست فونت بازی به صورت عکس دار درست شده بود .

پس چجوری قابل فارسی سازیش کردین ؟

 

ما با تلاش های متعدد 2 ساله بنده ما تمام حالت حروف های فارسی رو با استفاده از برنامه نویسی + ساخت فونت های پیچیده موفق به فارسی سازی این بازی شدیم و با افتخار اولین تیم فارسی سازی هستیم که توانستیم این بازی را در ایران فارسی سازی کنیم . بخش فنی بازی و تلاش های دوساله بنده تنها بودم و تنها روی بخش فنی کار میکردم و هیچ کمکی نداشتم .

ولی بخش ترجمه دوستان عزیزی به بنده کمک کردند و من رو یاری دادن که 5 ماهه ما روی ترجمه این بازی درحال کار هستیم و انشالله بزودی در دسترس شما کاربران عزیز قرار میگیرد

 

توقع ما از شما مخاطب های عزیز چیست؟

 

ازونجایی که فارسی ساز بازی به صورت کاملا رایگان عرضه میشود و هیچ قصد درامد زایی ما از این پروژه نداریم تنها توقع ما از شما اینه که فقط مارا به دوستان خود معرفی کنید و در شبکه های اجتماعی ما مثل تلگرام ، اینستاگرام عضو شوید و به ما انرژی دهید .

 

پرشین لینگو ناجی بازی های شاهکار